رئیس‌جمهور ضمن تاکید بر اینکه اشکالات احتمالی قانون حمایت از خانواده و جوانی نباید مانع اجرای آن شود، از دستگاه‌های مسئول خواست که این قانون را با جدیت و قوت اجرا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ کرد.
رئیس‌جمهور قانون «اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی» به وزارت اقتصاد ابلاغ کرد.
رئیس‌جمهور روسیه قانونی را در خصوص روبل دیجیتال به امضا رساند.
رئیس‌جمهور بلاروس امروز قانونی را امضا کرد که رسانه‌های کشورهای غیردوست را از فعالیت در این کشور منع می‌کند.
رئیس‌جمهور در نشست مشترک مسئولان عالی قوه‌ قضائیه با هیئت‌ دولت گفت: عدالت اجتماعی و اقتصادی باید در جامعه نهادینه شود.
رئیس‌جمهور لهستان از تشکیل یک هیئت بررسی نفوذ روسیه در سیاست‎‌های این کشور در سالهای اخیر خبر داد.
رئیس‌جمهور در نامه‌هایی جداگانه سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره لایحه پیشنهادی قوه‌قضائیه درباره عفاف و حجاب گفت: این لایحه نگاه جدیدی به مقوله حفظ کرامت زن و مسئله عفاف و حمایت های قانونی از سلامت اخلاقی جامعه دارد.
رئیس‌جمهور ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات را ابلاغ کرد.
سومین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و مقرر شد خانواده‌های دارای ۳ معلول به بالا ظرف دو سال صاحب خانه شوند.
رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.
آصفری می‌گوید که بر اساس ماده ۲۳۴ قانون، از معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان محیط‌زیست شکایت کرده‌اند. همچنین ۴۰ نفر از نمایندگان امضاء کرده‌اند که معاون رئیس‌جمهوری باید در این زمینه پاسخ دهد. وزیر نفت هم به مجلس فراخوانده شده. حتی به رئیس‌جمهوری به دلیل اجرا نشدن قانون هوای پاک تذکر داده‌اند، اما نتیجه‌ای نداشته است.
رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور قانون یادداشت تعهدات جمهوری اسلامی ایران در راستای کسب جایگاه دولت عضو در سازمان همکاری شانگهای را ابلاغ کرد.
تدوین لایحه «حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» در معاونت امور زنان و خانواده دولت یازدهم با هدف جلوگیری از خشونت علیه زنان و حمایت قانونی هرچه بیشتر از زنان خشونت‌دیده آغاز شد که وقفه‌های طولانی‌مدت مجالی به تکمیل فرایند تدوین و تصویب آن در دولت یازدهم نداد. سرانجام نیز پس از قتل «رومینا» دختر ۱۴ ساله گیلانی به دست پدرش در خرداد ۹۹ بررسی این لایحه در معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری دولت دوازدهم به جریان افتاد و به دلیل داشتن مواد قضائی برای اعلام نظر به قوه قضائیه رفت.
رئیس‌جمهور گفت: اصول قانون اساسی و ارزش‌ها قابل تغییر نیست، اما روش و سازوکار اجرای قانون قابل تغییر است و به اقتضا می‌توان سازوکارها را تغییر داد.
رئیس‌جمهور گفت: اصول قانون اساسی و ارزش‌ها قابل تغییر نیست، اما روش و سازوکار اجرای قانون قابل تغییر است و به اقتضا می‌توان سازوکارها را تغییر داد.
رئیس‌جمهور گفت: قانون اساسی ما اصولی ثابت و غیرقابل تغییر مانند اسلامیت و جمهوریت دارد، البته سازوکارهایی برای اجرای قانون وجود دارد که حتماً قابل تغییر است.
رئیس‌جمهور قانون انتقال محکومان بین ایران و بلژیک را برای اجرا به وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
رئیس‌جمهور «قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی» را برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شورای‌عالی فضای مجازی ابلاغ کرد.
رئیس‌جمهور «قانون الحاق یک جز به بند (ه) تبصره (۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور» را برای اجرا به وزارت صنعت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی ابلاغ کرد.
رئیس جمهور در نامه‌هایی جداگانه ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا به مجلس شورای اسلامی و وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه بستر اجرای حق اعتراض مسالمت آمیز در قانون اساسی وجود دارد، گفت: رئیس‌جمهور اصل ۲۷ قانون اساسی را اجرایی کند.
رئیس‌جمهور قانون اصلاح ذیل جدول (۴-۲۴) محرومیت‌زدایی تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابلاغ کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور، آئین‌نامه اجرایی ماده (۴۴) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ